Výdej obědů
Cizí strávníci (do jídlonosičů) |
11.15 – 11.30 |
I. stupeň |
11.35 – 12.30 |
II. stupeň |
12.35 – 13.30 |
Číslo účtu k placení stravného všech strávníků základní školy: 0100056271/0800
Platí pro souhlas s inkasem i pro placení poštovní poukázkou.
Jídelníček je sestavován na základě výživových norem a s podmínkou dodržování předepsaného tzv. spotřebního koše potravin.
Do kategorie jsou strávníci zařazeni podle data narození – vyhláška 107/2005 Sb. v platném znění:
Platí pro souhlas s inkasem i pro placení poštovní poukázkou.
Jídelníček je sestavován na základě výživových norem a s podmínkou dodržování předepsaného tzv. spotřebního koše potravin.
Do kategorie jsou strávníci zařazeni podle data narození – vyhláška 107/2005 Sb. v platném znění:
Žáci 7 – 10 let |
36,- Kč |
Žáci 11 – 14 let |
38,- Kč |
Žáci 15 a více let |
40,- Kč |
Důchodci – bývalí zaměstnanci školy |
68,- Kč |
Ostatní důchodci Karviná |
88,- Kč |
Cizí strávníci |
91,- Kč |
Doplatek za neodhlášenou stravu žáků a zaměstnanců školy činí 48,- Kč.
První přihlášení žáka ke stravování je prováděno na základě „přihlášky ke stravování“. Objednávky, výdej a kontrola obědů je prováděna použitím karty nebo čipu, který je nutno mít u oběda vždy sebou! Zaplacené obědy je nutno v době nemoci žáka odhlásit, neodhlášené budou účtovány sazbou za základní cenu jídla podle zák. 561/2004 Sb. (pokud žák není přítomen ve škole -nemá nárok na oběd a tedy ani na dotaci, která je na oběd poskytována). Oběd pro nemocného žáka je možno zakoupit za základní cenu – v době nemoci žáka nelze odebírat obědy za sníženou cenu. Další dny je nutno odhlásit nebo uhradit základní cenu jídla. První den nemoci si rodiče odebírají oběd do jídlonosičů za zvýhodněnou cenu. Další dny je nutné odhlásit.
Odhlášky lze průběžně provádět na jídelně u objednávkového terminálu, telefonicky nebo e-mailem. Odhlášky se berou den dopředu do 14:00 hod.
Hromadné odjezdy žáků – školy v přírodě, lyžařské výcviky a školní výlety odhlašuje třídní učitel.
UPOZORNĚNÍ PRO STRÁVNÍKY PLATBOU INKASEM Z ÚČTU – je nutno nahlásit vedoucí ŠJ každou změnu strávníka jako např. odchod ze školy nebo ukončení stravování ve školní jídelně.
Portál e-Strava umožňuje strávníkům ještě jednodušší formou vyřizovat přihlášky a odhlášky jídel. Ovládání je naprosto jednoduché a věříme, že vám portál pomůže rychleji a kvalitněji využívat služeb, které vám naše stravovací zařízení poskytuje.
Den a čas uzávěrky objednávek jídla č. 2 na daný den je tři dny zpět. Pokud nebude objednáno dostatečné množství jídla č. 2 (minimálně 20 porcí). Jídlo se z provozních důvodů nevaří.